اطلاعات عمومی دستگاه لاستیک درآر

دستگاه لاستیک درآر
دستگاه لاستیک در آور برای در آوردن و جا انداختن لاستیک انواع خودرو های سبک و نیمه سنگین و سنگین ( لاستیک در آر سنگین و لاستیک در آر سبک ) بکار می رود و عموما مجهز به فیلتر رطوبت گیر , رگلاتور , روغن زن و درجه باد می باشند.
لاستیک در آر سبک مخصوص سواری به صورت میانگین از رینگ 10 تا رینگ 26 را ساپورت و پشتیبانی می کند.
لاستیک در آر سنگین مخصوص سواری به صورت میانگین از رینگ 14 تا رینگ 56 را ساپورت و پشتیبانی می کند.
یکی از ابزارهای مفیدی هستند که باعث راحتی کار و افزایش بهره وری نیروی کار می شوند و امروز از ضروریات آپاراتی ها محسوب می شوند.
یکی از مزیتهای استفاده از لاستیک درآر نسبت به روش های سنتی به حداقل رساندن آسیب به لاستیک در هنگام در آوردن و جا زدن آن است.
لاستیک درآرها براساس نوع تجهیزات به چند دسته ساده، تیوبلس دار، و کمرشکن تقسیم بندی می شوند.
نوع تیوبلس دار بوسیله مخزنی که پشت آن تعبیه شده است باد را به صورت ناگهانی از طریق سوراخ هایی که درون فکهای دستگاه قرار دارند وارد لاستیک های تیوبلس می کنند.
تفاوت لاستیک درآر ساده و لاستیک در آر کمرشکن این است که در لاستیک در آر ساده اهرم تایلیور به صورت افقی و با استفاده از نیروی دست جابجا می شود ولی در نوع کمرشکن اهرم تایلیور به صورت عمودی حول یک محور با استفاده از نیروی باد جابجا می شود.
نوع دیگری از تقسیم بندی بر اساس اندازه لاستیک ها انجام میشود که به دو نوع سبک و سنگین برای خودرهای سبک و سنگین تقسیم می شوند.

 

اولین تولید کننده دیاگ سخنگو (ثبت اخراع:76569)